Powered By Blogger

Catatan pertamaku di blog ini

Akhirnya tercapai untuk memiliki blog saya sendiri. Sudah lama saya berniat untuk memiliki blog sendiri supaya saya dapat berkongsi maklumat, aktiviti, pandangan, idea, tips2 kehidupan dan info dunia perniagaan online.
Di kesempatan saya berkenalan dan menceburi bisnes global online WELA saya terus memulakan blog Bisnes Global Online Wela yang saya usahakan bersama isteri saya Haslinda Kadri.

Saya nak berkongsi apa itu WELA???

 WELA CORPORATION adalah syarikat yang mengilang dan mengedarkan produk yang saya jual kepada pelanggan secara online dan komisyen dan bonus saya terima dari WELA CORPORATION...Tiada wela corporation TIADALAH PRODUK slimberry...

 WELA pula ialah satu revolusi dan automatik sistem yang menggunakan kuasa internet untuk membantu kita mengembangkan perniagaan online kita...

  Bermakna disini saya tidak perlu menjaja dari rumah ke rumah untuk menjual produk SLIMBERRY ini. Cukup bagi saya mempromosikan website saya untuk mendapatkan pelanggan secara online. Sistem WELA betul-betul membantu saya dalam mengembangkan perniagaan online saya dan menjana pendapatan secara online.

 Ingin berkongsi dengan saya

KLIK DISINI

 

0 Comments:

Post a Comment