Powered By Blogger

Tahniah saya ucapkan kepada Active Associate (AA) Syahrizat Azizan, Eliza Othman, Ikmal, Suzy Haron dan Silver Leader (SL) Haslinda Kadri.

Anda adalah bintang team kita minggu ini. Anda sudah mula mengorak langkah dan mengembangkan sayap bisnes anda. Ingat Wela adalah bisnes anda sendiri. Anda adalah CEO kepada bisnes anda sendiri.

SL Haslinda kekalkan kedudukan anda dalam carta top leader bulan hadapan dan ini akan memotivasikan team anda supaya mereka juga akan memburu kejayaan yang sama.

Sekali lagi tahniah kepada semua AA yang telah sudi meluangkan masa di skype conference team kita semalam dan ini menunjukkan bahawa mereka betul-betul serius dalam menjalankan bisnes mereka sendiri.

Apa yang penting setelah anda berjaya merekrut usahawan-usahawan online yang baru adalah DUPLIKASI...Pastikan mereka mengikut langkah anda. Guna kan segala nota tutorial yang telah saya kongsikan. Tanpa DUPLIKASI bisnes kita tidak akan berkembang dengan baiknya.

Pastikan anda telah melakukan setting
1. Preferred placement - mengikut kedudukan anda terkini
2. Global exchange - penerimaan bonus

Sekiranya anda mempunyai masalah dalam memberi panduan ini kepada team anda jangan ragu-ragu untuk hubungi saya..saya sedia membantu anda sehingga ke puncak kejayaan.

2 DA TOP 2GETHER

menjana duit secara online bukanlah igauan ngeri
KLIK DISINI

5 Comments:

  1. NAJIHAH COLLECTION said...
    Saya tak faham preferred placement tu dalam wela, apa fungsinya?
  2. zahirulindawela said...
    preferred placement itu merupakan 1 strategi dlm menyusun prospek/downline didalam back office wela. anda sudah join wela?? jika belum sila klik link KLIK DISINI dan conference yang saya organize itu khas utk team bisnes saya..
  3. NAJIHAH COLLECTION said...
    ya saya sudah join wela. boleh ikutkah conference tu? untuk tambah pengetahuan. saya baru join tapi tidak dibwh team anda. saya dah nampak you dah dpt silver, sb tulah teringin nak join conference ni, kongsi pengetahuan utk meletupkan bisnes ni di MALAYSIA
  4. zahirulindawela said...
    u ada facebook..?? add saya di facebook.com/zahirulindawela
  5. NAJIHAH COLLECTION said...
    anda sudah accept saya di facebook, dalam facebook saya guna nama wella vm. baru berjinak-jinak dlm dunia facebook semenjak sertai wela. tq

Post a Comment