Powered By Blogger

Peluang kita di Wela di Malaysia!!!

Bisnes global online Wela di Malaysia masih baru lagi.
Setakat hari ini baru 100 rakyat Malaysia menyertai Wela.

Dan semalam saya telah menerima email dari John E Penny (Wela CEO) berkaitan dengan Silver Rank di Wela diatas akaun saya bersama isteri saya iaitu Haslinda Kadri.

Dan target saya untuk semua team saya.. adalah kita semua harus melepasi taraf SILVER LEADER di Wela. Di Malaysia saya adalah silver leader kedua setelah Darryl.
Sekiranya kita mencapai status GOLD LEADER income mingguan kita di Wela akan mencecah minimum RM216 seminggu dan tiada hadnya di dalam cycle team bonus yang kita terima.

Saya pasti semua partner saya di Wela menyertai Wela kerana anda semua pantas menghidu peluang yang ada. Kita adalah antara rakyat Malaysia yang terawal. Saya akan bimbing anda dengan syarat pertama adalah diri anda sendiri. Jika sikap diri anda sendiri sudah mempunyai keinginan yang tinggi dalam Wela iaitu ingin mencapai KEBEBASAN MASA DAN KEWANGAN, Wela adalah tempatnya.

Saya ada menyebut perkataan KEINGINAN tadi bukan. Selepas ini saya akan bongkarkan maksud KEINGINAN dan bagaimana ianya akan membantu kita seperi bahan api yang membakar semangat kita di dalam bisnes Wela kita.

Jangan lupa tips untuk berjaya di Wela.
1. PROMOSIKAN WEBSITE ANDA - rujuk nota MENJANA TRAFIK KE WEBSITE ANDA
2. FOLLOW UP TT ANDA - rujuk nota FOLLOW UP TT ANDA
3. TEAM UP DENGAN TEAM/UPLINE ANDA - sertai skype conference setiap Selasa 9-10 malam

Jangan lupa anda adalah antara 100 rakyat Malaysia yang menyertai Wela. Dan pastikan anda didalam kelompok 5 peratus yang berjaya. Bagaimana tu..ikut 3 tips yang saya tuliskan diatas. Insya allah kejayaan kita di Wela Malaysia bakal menjadi milik kita.

2 da top 2gether

PELUANG MENJANA DUIT ONLINE BUKANLAH IGAUAN NGERI LAGI
JOM BERSAMA SAYA
KLIK DISINI

1 Comment:

  1. MOHD HAZWAN SHAH said...
    boleh saya tahu details about awak???

Post a Comment