Powered By Blogger

Topik hari ini nampak agak lain sedikit..terutamanya dengan perkataan JERANGKAP SAMAR

Itu adalah perumpamaan bagi saya.. kerana ianya seperti jerangkap yang menanti pelawat website kita untuk berdaftar kedalam website kita.

Ianya tidak memakan masa cuma perlu beberapa minit sahaja untuk kita memasang link web kita beserta dengan TRACKING CODE iaitu untuk mengesan dari sumber mana pelawat website kita itu. Dalam masa 2 minggu saya telah mendapat l3 pelawat hasil dari teknik ini. Ianya amat berbaloi kerana saya tidak perlu memantaunya selepas ianya dipasang dan percuma pulak tu. Ianya tidak seperti teknik lain yang kita harus monitor setiap hari, cukup untuk mengesannya dengan TRACKING CODE yang ada

Apa yang saya maksudkan dengan teknik ini ialah pemasangan link/web kita di:
1.ym/skype
2.signature
3.vacation responder

Hasilnya memuaskan hati saya walaupun bukan berpuluh pelawat saya dari teknik ini setiap hari, tapi ianya mencukupi dan berpadanan dengan usaha yang hanya beberapa minit sahaja.

Hari ini setakat beberapa jam yang pertama saya baru sahaja mendapat 4 pelawat dari pelbagai sumber pemasaran seprerti forum, social network, vacation responder dan signature saya. Masih ada lebih 16 jam lagi untuk menepati target saya iaitu 10 pelawat berdaftar setiap hari. Bermakna hari ini 2 pelawat saya dari teknik JERANGKAP SAMAR ini.

Bagaimana pun teknik pay perclick saya di google adwords seperti ada masalah sedikit, saya kena perbaiki.
Pengalaman saya di adwords boleh menghasilkan 10-20 pelawat berdaftar setiap hari. Walaubagaimanapun ianya adalah berbayar.

Sekian perkongsian saya untuk hari ini dan untuk team saya, saya dalam proses menulis nota tutorial PANDUAN MENJANA TRAFIK KE WEBSITE KITA...

Wasalam

teknik menjana wang secara online bukanlah igauan ngeri
ingin bersama saya
KLIK DISINI

0 Comments:

Post a Comment