Powered By Blogger

Gunakan sistem sokongan yang power !!!

Bertemu kembali di catatan santai diwaktu petang

Sistem sokongan yang power..

Dalam apa juga perniagaan sistem sokongan kena mantap. Kalau anda buat bisnes kedai makan, tukang masak mestilah handal memasak. Kalau buka kedai runcit, cashier pun kena cekap. Kalau buat bisnes online pula apa yang perlu mantap???

Kalau buat bisnes online sistem sokongan kita haruslah power dan mantap.
Apa itu sistem sokongan???

1. Website
2. Autoresponder
3. Tracking code


1.Website atau web replika atau laman web penarik adalah penting untuk mendapat prospek. Bagi usahawan wela web replika telah pun disediakan.

2.Begitu juga sistem autoresponder yang merupakan setiausaha kita yang akan menghantar email follow up kepada prospek. Juga telah disediakan oleh back office wela. Sebagai tambahan Sistem Get Response telah disediakan jika kita ingin menggunakan perkhidmatan dari Get Response.

3. Tracking code
Gunakan tracking code dalam prospecting prospek anda. Kita di wela berpeluang mendapat prospek dari lebih 200 negara. Tracking code penting untuk mengesan sumber prospek kita dari mana. Dari situ kita boleh memantau aktiviti promosi kita yang berkesan. Di wela semua nya telah tersedia.

Oleh itu bagi semua usahawan wela, terutama usahawan wela Malaysia. Sistem online Wela memang sudah cukup lengkap untuk kita dan tiada tandingannya.

Jika kita berniaga dan berkata produk kita terbaik, semua usahawan yang lain akan berkata begitu. Tetapi jangan lupa kelebihan sistem kita.

Tanpa menjaja..pun boleh buat duit
KLIK DISINI

0 Comments:

Post a Comment