Powered By Blogger

SS Ruzaimy Ismail - WEsmartbiz team - Wela Malaysia !!!


Syabas SS Ruzaimy Ismail secara rasmi mendapat tittle Silver Rank ( Potensi income sehingga RM80 ribu seminggu)

Apakah maksud Silver Rank/Sponsor atau SS??? Ini bermakna SS Ruzaimy telah layak untuk mendapatkan potensi income sehingga RM80 ribu seminggu melalui Team Cycle Bonus. Ini merupakan satu perkembangan yang baik buat beliau. Tahniah sekali lagi dari saya dan WEsmartbiz team - Wela Malaysia.

Apakah rahsia beliau???

Walaupun sokongan dari WEsmartbiz team adalah kuat, tetapi apa yang saya lihat beliau seorang yang amat fokus, komited dalam membantu team beliau dan mempunyai matlamat yang jelas.
Jika beliau tidak komited pada team beliau, tidak mungkin beliau mendapat peluang menjana income sehingga rm80 ribu seminggu.

Beliau juga tabah dan sabar dalam menghadapi segala cubaan dan rintangan sewaktu bermula di Wela. Diwaktu ramai usahawan yang berhenti sekerat jalan, beliau tetap berusaha bersama team bisnes online dari rumah terhebat masakini WEsmartbiz team.

Cabaran seterusnya???

Apakah cabaran bagi beliau dan SS yang lain didalam WEsmartbiz team - Wela Malaysia, iaitu
SS Haslinda, Zahirul dan Eliza...  ??? 
GOLD RANK... semestinya ini adalah matlamat yang seterusnya kerana di GOLD RANK di Wela ia bermaksud tiada had didalam income secara mingguan.

Bagi usahawan online Wela di WEsmartbiz team yang baru bermula, tetapkan matlamat anda. Anda bermula sebagai AA - Active Associate dan beri target 2 bulan untuk mencapai SILVER RANK.. kerana di SILVER RANK ia adalah tapak permulaan untuk menjana income pasif.

Ingin mendapatkan SILVER RANK, sila kacau upline/team anda dan ikuti WEsmartbiz team - Wela Malaysia Skype conference setiap Selasa 9-10 malam.


Kebebasan Masa dan Kewangan adalah impian setiap insan.
Sertai kami!!!




3 Comments:

  1. cashier said...
    Tahniah dan syabas diucapkan kepada bro ruzaimy!
  2. V Media Sejagat said...
    menyusuli upline saya, mr taha, saya juga mengucapkan tahniah kepada bro ruzaimy...akan ku ekori mu bro..amin.
  3. Unknown said...
    Salam... terima kasih atas ucapan anda... Di WELA kita mampu merebut peluang2 yang ada. Lebih2 lagi dengan WEsmartbiz Team, kumpulan yang terpantas dan paling mantap di WELA Malaysia, Singapore, Brunei, Indonesia dan Philippines

Post a Comment