Powered By Blogger

Salam sejahtera buat semua usahawan WELA di WEsmartbiz team,
team Brunei, team Indonesia, team Malaysia dan team Singapore.

Selamat datang juga kepada usahawan yang baru ke team Wela.

Di dalam siri email saya yg lepas saya ada menyentuh akan hal FOLLOW UP TT anda.

Betapa pentingnya kita follow up TT kita untuk membantu mereka memahami akan bisnes Wela kita.
Sebelum mereka join dan upgrade keahlian mereka di Wela. Sila ikuti langkah-langkah dalam follow up TT anda seperti di NOTA PANDUAN FOLLOW UP TT ANDA.

Dan selain dari itu WEsmartbiz team ada menyediakan bantuan/tools tambahan untuk follow up TT kita dan memastikan mereka mendapatkan info yang tepat dan boleh berkomunikasi dengan leader/admin di My wela group di Facebook.


Apa itu Mywela group di facebook
Mywela group di facebook merupakan komuniti prospek/TT yang telah mendaftarkan diri mereka ke dalam website kita. Di Mywela group admin/leader akan sentiasa update info terkini berkaitan bisnes Wela yang bersesuaian dengan TT/prospek kita dengan tujuan untuk memberikan mereka maklumat apa itu Wela dan sekaligus untuk mengujakan mereka supaya upgrade di Wela. Mereka boleh bertanya apa juga soalan berkaitan Wela dan admin/leader akan sentiasa menjawap segala persoalan berkaitan Wela.

Harus diingatkan Mywela group di facebook adalah untuk TT/prospek yang berdaftar sahaja.Kawan/keluarga yang belum berdaftar jangan add disana. Dan bantuan/tools tambahan di Mywela hanyalah merupakan bantuan tambahan dari WEsmartbiz team.

Anda harus Follow up TT anda juga, adalah merupakan kesilapan jika kita hanya bergantung kepada Mywela group di Facebook. Kerana tidak semua TT/prospek akan bertanya di Mywela group, ada yg lebih selesa untuk bertanya dengan enroller masing2.Dan tidak semua TT/prospek mempunyai akaun facebook, bagaimanapun 80-90 peratus TT/prospek kita mempunyai akaun di facebook.

Oleh itu penting untuk anda Follow up TT anda sendiri disamping itu gunakan kelebihan Mywela group sebagai tools tambahan anda dalam follow up TT anda. Dan kita ada rekod lebih 10 prospek/TT yang di add di Mywela group telah upgrade keahlian di Wela dalam masa seminggu. Gunakanlah faktor kelebihan di Mywela group dan WEsmartbiz team.






INGIN BERSAMA SAYA MENJANA PENDAPATAN DARI RUMAH SECARA ONLINE
DAFTAR DULU 

0 Comments:

Post a Comment