Powered By Blogger

Selamat bertemu kembali di blog Bisnes Global Online Wela.

Blog Bisnes Global Online Wela ini di tujukan buat semua usahawan Wela di WEsmartbiz team - Wela Malaysia, Wela Singapore, Wela Indonesia dan Wela Brunei dan juga untuk mereka yang sedang mencari peluang bisnes online untuk dilakukan secara sambilan/sepenuh masa. Dan bagi mereka yang inginkan tips dalam bisnes online dan tips motivasi kejayaan.



Bisnes online seringkali di cop sebagai scams atas sebab tertentu seperti segala urusan dilakukan secara online dan tanpa mereka di belakang tabir. Bagi bisnes online Wela, bisnes kita disokong oleh MASTER CARD dalam pemberian bonus kepada ahli-ahli Wela seluruh dunia. Dan bagi sebuah jenama seperti MASTER CARD tidak mudah bagi mereka untuk memberikan status atau kemudahan MASTER CARD kepada organisasi yang tidak mantap dan kukuh. Ini merupakan salah satu bukti yang bisnes Wela bukanlah scam.

Walaupun bisnes online Wela beroperasi secara online tetapi anda masih boleh melihat dan mengenali leader-leader Wela di WEsmartbiz team di Mywela Group di Facebook. Mywela group dikhususkan untuk prospek/TT yang sudah mendaftarkan diri mereka secara online di website usahawan WEsmartbiz team di Malaysia, Brunei, Singapore dan Indonesia. Dari situ boleh mengenali dan bertanya apa sahaja info berkaitan bisnes online Wela.

Akhir sekali saya harap semua usahawan Wesmartbiz team boleh menggunakan info dan tips yang diberi disini untuk menangkis tanggapan Wela adalah Scams.



INGIN MENJANA DUIT ONLINE BERSAMA KAMI

0 Comments:

Post a Comment