Powered By Blogger

Salam sejahtera dan Salam 1 Wela buat semua usahawan WEsmartbiz team dan pembaca sekelian.


Alhamdulillah, syukur nikmat kerana WEsmartbiz team semakin berkembang di dunia bisnes online Wela di Malaysia. Setakat hari ini 60 peratus ahli Wela Malaysia adalah dari WEsmartbiz team. Dari hari ke hari perkembangan yang sangat positif berlaku di WEsmartbiz team. Dan suka saya nyatakan perkembangan ini adalah hasil usaha secara berpasukan, bukanlah secara individu. Bukan hanya saya atau usahawan yang terawal sahaja, tetapi usahawan yang baru juga turut menyumbang kepada perkembangan yang positif ini.

KENAPA WESMARTBIZ TEAM ???
Leader di Wesmartbiz team amat fokus dan konsisten dalam membimbing mereka yang bernaung di bawah WEsmartbiz team. Selain faktor terawal, kami juga percaya faktor team juga akan membantu memajukan bisnes. Dan bimbingan dari kami adalah percuma dan berterusan.


Bagaimana kami melakukannya??? Bagaimana kami menjana trafik ke website kami???
Teknik promosi yang kami lakukan sama sahaja dengan intermet marketer yang lainnya.
1. Yahoo/google groups
2. Berforum
3. Blogging
4. Social network - facebook, tagged, twitter dan sebagainya
5. Adwords google dan sebagainya.

Tidak di nafikan WEsmartbiz team mampu bekerja secara berpasukan hanya dari rumah kerana faktor jarak antara sesama usahawan. Itu tidak menjadi satu masalah yang besar bagi kami di WEsmartbiz team. Antara tools online yang digunakan untuk bekerja secara berpasukan ialah

1.Skype conference/meeting dalam memberikan info/tips/berita dan membincangkan apa jua permasalahan yang dihadapi oleh usahawan WEsmartbiz team.
2. Personal coaching di skype/ym/fb etc
3. Mywela group di facebook, info untuk mereka yang sudah mendaftar sebagai prospek di website team kami. Admin dan leader akan menjawap ,apa jua soalan dari prospek WEsmartbiz team disini.

Memandangkan WEsmartbiz team semakin berkembang di seluruh negara, aktiviti offline juga telah dilakukan. Antara negeri yang sudah memulakan aktiviti offline ialah JB/Johor, KL/Selangor dan KB/Kelantan. Aktiviti offline ini kita panggil Sesi lepak santai WEsmartbiz team (dilakukan di Mc donald. cafe etc) dan WEsmartbiz preview ( dilakukan di seminar/conference/meeting/tutorial room). Lihat aktiviti WEsmartbiz team.















Ini hanya lah permulaan bagi sesuatu yang besar bagi kami di WEsmartbiz team.

INGIN BERSAMA WESMARTBIZ TEAM???
MENJANA DUIT SECARA ONLINE BUKANLAH IGAUAN NGERI LAGI

0 Comments:

Post a Comment